Корекційні засоби навчання для дітей з ООП
Індивідуалізований навчальний план, психологічні ігри, різні методики та практики для навчання дітей з ООП в інклюзивному класі - це ще не все. Без корекційних засобів навчання учні з ООП, особливо ті, які мають порушення розвитку, фізично не зможуть опанувати та засвоїти матеріал.
Що саме необхідно для дітей з тими чи іншими порушеннями?
*Комп'ютерне та мультимедійне обладнання має бути забезпечене за необхідності:
-брайлівським дисплеєм та принтером,⠀
- тифлокомплексом із синтезом мови,⠀
- приладом для читання плоскодрукованих текстів із синтезом мовленнєвого вводу та виводу інформації.⠀
*Спеціалізовані комп'ютерні програми (різноманітні навчальні програми для дітей з різними порушеннями - мовленнєвими, опорно-рухового апарату, порушеннями зору та незрячими, зі зниженим слухом, інтелектуальними порушеннями тощо).⠀
*Спеціальне обладнання та меблі (стіл, стілець, вертикалізатор, якщо це необхідно).⠀
*Корекційні засоби навчання відповідного призначення (об'ємні, площинні чи друковані моделі, картки, в тому числі з ілюстраціями словесною та жестовою мовою, моделі для вивчення шрифта Брайля, збільшувачі тексту чи прилади з рельєфними позначками, а також індивідуальні засоби навчання, такі як навушники чи мовний калькулятор).⠀
*Обов'язково мають бути засоби для психологічної реабілітації - сенсорний куточок чи кімната, світловий пучок чи інші засоби для психологічного розвантаження.⠀
З повним переліком корекційних засобів можна ознайомитися за посиланням https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/Proekt-nakazu-MON-pro-perelik-korektsijnyh-zasobiv-dlya-ditej-z-osoblyvym-osvitnimy-potrebamy.pdf.pdf